fredag 5 augusti 2011

mysstund....

Nu är håret färgat, och det blev ungefär som innan. Lite ojämn färg här och där men i det stora hela brunt men med färre gråa strån. Man kan inte begära för mycket när man färgar håret själv och ska försöka få jämn färg i hela håret utan att skvätta ner mig själv och hela badrummet med färg som inte går att tvätta bort, utan får nötas bort.

Ja ja bättre blev det i alla fall. Nu ska ja krypa upp i soffan och läsa min fetingbok jag lånat av mamma och vänta på att tvätten ska bli klar. Ludde hade minus på rena shorts så det fanns inte så mycket att välja på att att slänga in en hög i maskinen. Och eftersom jag kom på det nu får jag ju vänta tills den blir klar. Och då kan jag lika gärna sitta uppe och mysa med en bok.

Ha en trevlig helg!

Hej hej.....

Inga kommentarer: