lördag 27 augusti 2011

Hela huset sover.....

Nu sover familjen och mina små gäster också. Det är alldeles tyst.... Vi har haft en jättemysig kväll med lek, bus, tvspel, lego, pussel, brandbilar, sopbilar, bloggtips, spotify och hemmagjord pizza.... En riktigt mysig kusinträff kan man säga.

Tidigare idag var mamma här och var barnvakt åt Mellan och Luddan. Jag skulle in till Maxi och köpa lördagsgodis bla. Passade även på att kolla lite kläder. Trots att jag inte fyllt år än passade jag på att även fira mig på Luddes kalas. Så nu hade jag ett presentkort och pengar att handla upp. Det är för härligt! Det blev ett par jeans (som jag iofs nog ska byta i morgon) och en cardigan och ett par linnen. Tänk vad det kan pigga upp :o).

1 kommentar:

Anonym sa...

emelie, Louise o Noel va jättenöjda! tack för att ni tog hand om barnen, ni är perfekta barnvakter! Ni är bäst. kram Marie o Rickard