måndag 1 augusti 2011

Glad

Tänkte precis på att jag kände, känner mig så glad. Och då kom jag på att jag måste skriva lite på bloggen. Man vet aldrig när det vänder och livet känns som ett helvete... haha.... ;o)

Jag är glad för att det är fint väder. Känner mig glad för att de som har semester har lite fint väder, kära syster med familj, Anna med familj som precis gått på semester, Hanna B som är mitt i sin , Hanna K som har en vecka kvar (gutt med lite badväder för er :o)) och David och Linda och Hasse och Mia. Njut och ha det gutt!!

Jag är glad för att Luddes värden har varit kalasbra och att dagis fixat denna dagen hur bra som helst. Känns så jäkla skönt.

Jag är glad för att jobbet känns kul igen och att timmarna bara schvischar förbi när man är där. Ett tecken på att man trivs!!

Jag är glad för att jag började kl 7 idag så jag slutade jobbet den härliga tiden 14:30. På så vis hann småkillarna och jag ha det super i solen. Jag fyllde poolen så de hann bada innan maten. Efter maten var vi ute och hade det hur gutt som helst. Nu har vi precis badat och det är snart dags för kvällsmat. Gustav har stuckit iväg för att kolla fotboll med löfte om att komma hem om det blir kris när jag ska lägga de små. Jag är inte riktigt Luddes favorit när det är dags för sängen. Jag får knappt ligga bredvid honom när han ska sova, han bara skriker efter pappa och är vansinnig på mig (jäkla unge ;o)). Så det kanske inte går som jag har tänkt mig när de ska sova, men som sagt, Gustav har jour :o).

Så nu får det vara nog med positiviteten... Nu ska jag fixa kvällismålis......

Hej hej.....

2 kommentarer:

Hanna B sa...

Åh vad jag blir glad när du är glad, och så söt du är som tänker på mig! :-) Vi har det underbart skönt, idag har vi varit på Blå Jungfrun! Härligt att du också hinner njuta av det fina vädret. Kramar!

Linda sa...

Härligt att ni har det bra :). Många kramar!!!