fredag 26 augusti 2011

Jag och dom små

Ikväll är det bara jag och småfisarna hemma. Gustav drog iväg efter jobbet på fiskeäventyr med sina gamla fiskepolare. Pratade precis med honom och det lät som det hittills var en lyckad tripp.

Melle, Luddan och jag har smaskat McD och popcorn.
Vi har även hunnit med två nålbyten (den första som jag så fint satte dit slet han bort, det har aldrig hänt innan men det är klart han ska göra det när det bara är jag hemma :o), som väl var det det ok med honom att vi gjorde proceduren en gång till)
Vi har fredagsmysat, badat, läst Luddes nya Bamseböcker och nu sover de små trollen.

Idag var det Gustavs sista dag på jobbet innan skolan drar igång igen. Hanna, Gustav och åt en avskedsmiddag på restaurangen bredvid jobbet. Det tillhör inte vanligheterna att Gustav och jag ägnar oss åt sån lyx, haha. Det var mysigt och trevligt.

I morgon kväll kommer gullungarna, Emelie, Louise och Noel hit. Ludde hoppade jämfota av glädje och lycka när jag sa att de skulle komma. Melle bröt samman för att han var tvungen att vänta hela dagen i morgon. Aldrig är det ju bra liksom ;o)

Ha en finfin helg!






Bästa Melleplutt!

Bästa Luddeplutt!

Inga kommentarer: