onsdag 24 augusti 2011

Gulligt!

Ville bara säga att...... Häromdagen fick jag ett par sidor från en tidning av gulliga Anette M på jobbet. De handlade om att göra saker i betong. Så himla omtänksamt och gulligt att hon tänkt på mig där hemma och tagit med sidorna till jobbet för att jag skulle få dem. En gest som gjorde mig väldigt glad. Tack :o)

Jag är också glad för att Ludde var så himla lycklig för sitt kalas idag. Vi bad alla vänta med presenter tills efter maten så det inte skulle dra ut på tiden eftersom han behövde äta precis när alla kom. Och han var så himla glad för att alla var där så egentligen behövdes det nog inga presenter för att hans lycka skulle vara gjord. Men, jag kan ju inte förneka att han såg överlycklig ut när han fick riva i alla paket.

Nu ska jag sova!!!

1 kommentar:

Therése sa...

Massor med GRATTIS till Ludde på hans födelsedag. Kramar från Familjen Ekholm.