tisdag 9 augusti 2011

Kvällsmål...

Sitter vid datorn och äter min favvokvällsmat, som består av äpple (måste vara ett Royal Gala, skalat och delat i bitar) AXA´s fruitmüsli och vaniljyoggi, smaskens! Jag har precis varit och handlat inför våra kräftfiskeutflykter. Häromdagen fick vi hem en kokbok för diabetiker och i den fanns det lite recept på bla muffins och någon annan kaka där men i stället för socker hade olika sötningsmedel. Det som var extra bra med recepten var att det stod hur mycket kolhydrater tex en muffins innehåller. Så nu har jag handlat två olika sorters sötningsmedel som jag ska testa. Jag håller tummarna för att det blir gott!

Nej, jag hade väl inte så mycket mer att skriva än så här...

Hej hej....



2 kommentarer:

Edith sa...

De recepten vill jag gärna ha! Så småningom vankas det ettårskalas... 9 månader idag! Kram kram

Linda sa...

Absolut, det ska vi fixa :o). Å vilken herrans stor tjej!!! Måste leverera vällingen snart också ju :o). kramar