måndag 8 augusti 2011

Härliga saker just nu...

  • Coconut tree med Mohombi (kanske uttjatad för en del men jag blir fortfarande på väldigt gott humör av den)
  • Pratstunden Gustav och jag hade nyss, innan han kröp till kojs. Ibland är det bara gutt att prata på ju... Utan att bli avbrutna av: aaaaaaaaaaaaaj,  neeeeeeeeeeeeeeej Ludde, mamma kom, Ludde slåss, Melle slår mig, iiiiiiihhhhhhh, gallskrik och annat tjat, ja ni vet ;o) (Puss fisarna :))
  • Att vi snart ska fiska kräftor (bara vädret kan hålla sig hyfsat nu)
  • Att Gustav och jag har kommit så långt sedan natten mellan 2 och 3 maj, då beskedet om Luddes diabetes kom. Jag är impad av oss, sjukhuset, alla runtomkring, dagis, Melle och framför allt av Ludde.
  • att jag snart ska krypa ner och gosa in mig i sängen. Mmmmmm
Nu ska jag ladda på ljudbok. Carin Gerhardsen och Mamma pappa barn får det bli.

Sweet dreams.....

2 kommentarer:

Hanna B sa...

Jag är också imponerad av er, ni är jätteduktiga! Och du, den boken är jättebra! Jag lyssnar på Det fjärde offret av Mari Jungstedt just nu, också jättebra. Kram!

Linda sa...

Du är gullig du :o)! Ja vad kul, lyssnade på den första för evigheter sen och den var ju bra. Ja, den är också bra, har precis lyssnat färdigt på "Det fjärde offret". Älskar ljudböcker, extra mycket om boken är bra och så somnar man ju så jäkla gutt till dem :o) KRAMAR!!