torsdag 11 augusti 2011

Härlig dag




För någon vecka sedan, när det var så himmelens fint väder tog Gustav och jag vår matlåda och satte oss på en bänk med utsikt mot Kattrumpan och åt vår lunch. Mysigt minne och god kycklingsallad.
Jag kommer sakna dig på jobbet... :(

Vackert!




Idag när Angelica kom till jobbet gav hon mig den här fina påsen med ett gulligt kort och en burk med rosett i. I den låg chokladbollar som hon gjort på sötningsmedel och fiberhavregryn för Luddes skull.
Hur gullig och omtänksam får man bli?
Bästa gulliga Angelica, tack!
De gick hem.
Och i morgon ska jag göra nya, dubbel sats :o)



 I em åkte vi till Sandbesi för att fiska lite kräftor.
Pappa, Gustav och Rickard åkte och la i burar medans Marie och jag var hemma med kidsen.
När burarna var ilagda åt vi smarrig lasagne och efter maten åkte mamma, Melle, Gustav och jag ner för att se om vi kunde fånga upp lite kräftor.
Icke!
Men det var en mysig liten utflykt.
Vansinnigt vackert och väldigt fridfullt.


Mormor och Melle, vilket team!

I morgon blir det ännu mer kräftfiske och då med andra sidan av släkten.
Ska bli skoj och mys!

Hej hej....

Och förresten, måste säga tack till världens bästa farmor och världens bästa farbror Anders (du är också bäst, David ;o)) för att de varit världens bästa barnvakter idag och klarat diabetesfixet helt suveränt.
Puss och kram till er!!

Inga kommentarer: