söndag 1 maj 2011

Vändning

Det är en betydligt piggare liten kille som har busat runt här med mig ikväll. Jag börjar nästan känna igen mitt lilla busfrö. Vi har lekt, ritat och gått omkring på alla våra kvadratmeter vi har till vårt förfogande. Måste ju börja träna de små musklerna så han orkar med lite Igelkottsbus framöver. Det borde vara ok med en hemfärd snart. Läget har verkligen vänt idag. Lika tryggt som det ändå är att vara på sjukhus när man har en liten sjukling, lika skönt ska det bli att få åka hem. Herrans så gutt!

Kommer rapport i morgon.

Ska nog kolla färdigt på Trädgårdsfredag nu. Sen ska jag krypa ner och fortsätta på min ljudbok. Nu lyssnar jag på Från vaggan till deadline. Ganska bra faktiskt.

Natti natti

4 kommentarer:

Hanna B sa...

Härliga nyheter! Så skönt att du börjar känna igen din lilla kille. Kramar!

Linda sa...

Ja det är helt fantastiskt. Finns nog inget värre än när barnen är sjuka. Usch och fy. Många kramar :-)

Therése sa...

Skönt att det börjar blir gamla vanliga Ludde. I dessa lägen saknar man "vilden" som bor inom dem. Hoppas att ni får komma hem snart. Massor med kramisar till er alla.

Edith sa...

Åh vad skönt att höra!! Kram kram