onsdag 18 maj 2011

Lek på Igelkotten

Idag fick Ludde äntligen träffa sina dagispolare. Han var något avvaktande först. Men sen släppte det och han lekte som aldrig förr. Vi var bara en och en halv timme men han var helt slut när vi kom hem. Och jag också för den delen. Var tvungen att slänga mig i sängen jag också medans han sov. Så gutt.


Nu ska traktorn bli fin

samarbete är det fina

Mamma, nu ska du få en blöt tvättsvamp rakt i nyllet....

Paprika

Potatis i spann

Gurka


slingerkrasse i blomlåda


ampeltomat

Ser ni en liten kille som inte vill ta på sig pyjamas och därför gömt sig bakom denna heltäckande gardin...


Gullefis

Söt

Gull

2 kommentarer:

Hanna B sa...

Mysigt att få hälsa på på dagis och få göra lite vardagssaker igen! Vi saknar dig på jobbet! Lisa Sw frågade igår hur det var med er, jag skulle hälsa så mycket. Kramar!

Linda sa...

Ja det är väldigt mysigt. Man behöver verkligen det. Å vad gulligt : ) du får hälsa henne så mycket tillbaka. Ja jag saknar er så mycket jag med. Ska bli kul när jag kan börja jobba igen. Många kramar