onsdag 25 maj 2011

En enkel sammanfattning av igår, värdelös. Jag hade inte en av mina bästa dagar. Kände mig så jäkla slut, trött och ledsen. Inte så mycket mer att säga om det. Gårdagens höjdpunkt, närproducerad (från växthuet) gurka till middagen. Smakade så mycket bättre än köpt. Eller kan det vara psykologiskt?

Igår struntade jag alltså i att skriva. Kände att jag inte hade något att skriva om. Tänkte att i morgon är en bättre dag. Men när det första Ludde gjorde idag var att kräkas så tänkte jag att, nej det kanske inte blir en bättre dag idag i alla fall, haha....

Blir lite stressad av att inte kunna vara på dagis med Ludde för vi behöver verkligen utnyttja varenda dag. Så att vi till slut kan lämna honom där. Det tar sin tid att komma in i allt och för personalen att lära sig allt också. Jag förstår verkligen varför man behöver ett antal veckor på sig.

Ha en bra dag!

1 kommentar:

Edith sa...

Kramar i massor!!