tisdag 21 juni 2011

Underbara Källa

Igår tog jag med mig Emelie och kidsen och drog upp till Källa. V'ädret här hemma var inte det bästa men när vi kom upp dit sken solen på en blå molnfri himmel.
Gutt!
Vi åt pannkakor sedan åkte vi och badade.
Härligt!

Precis lagom till vi skulle åka tillbaka till stugan blev himlen alldeles full av mörka moln.
Rusk!

Medans det spöregnade åt vi hemmagjorda biffar och färskpotatis och myste med popcorn.

När de små hade somnat såg Emelie och jag den första av hennes älskade favoritfilmer, Twilight. Måste säga att jag blev positivt överraskad. Nu måste nog Gustav och jag se resten också :).




mys att bada med storkussen


vara på beachen är det fina. Och ha liten paus från pumpen är inte heller så dumt....



fikapaus



sommarkillen


leka med Emelie är stort
här sitter en liten ensam knate


gullo



någonstans på bilden finns Melle.....


popcorn och barnkanalen

gulliga Emelie

mys


Nu är vi hemma igen. Inte så dumt det heller.......

Ha det fint!!!

6 kommentarer:

Hanna B sa...

Åh vilken mysig dag ni hade! Ja, resten av Twilightfilmerna måste du se, jag har dem om jag vill låna! Superbraiga!

Linda sa...

Ja vi har haft det supermysigt, man får passa på att mysa när det går :). Ja den vi såg igår var ju faktiskt bra, Emelie är utrustad med dem så jag har lånat dem :) Tack i alla fall!!! Kramaar

Edith sa...

Mysigt! Känner igen den där båren - jättefina bilder på Melvin!!!

Linda sa...

Haha, ja den funkar ju alldeles utmärkt som sommarbakgrund. Ja det var en härlig tripp :) kramis

Edith sa...

Jag menar båTen

Therése sa...

Vilka härliga sommarbilder. Att leka/mysa med storkussen är alltid populärt. Roligt att se hur dom ser upp till någon. Ta hand om er, njut av semestern. Kramisar.