fredag 17 juni 2011

Tjohooooo

4 veckor härliga semesterveckor framför nu!
Känns fantastiskt skönt!
Jobbveckan har gått bra tycker jag och jag känner inte lika stor panik att komma tillbaka efter semestern som jag gjorde först. Tror att det kommer gå fint!

När vi hämtade Melle och Ludde på dagis idag åkte vi direkt in till McD och firade semestern.
Ludde har även ätit tårta på dagis idag, så han har firat ordentligt.
Doseringen måste ändå varit väldigt bra för trots onyttigheter på både dagis och hemma (McD och fredagsmys) så har värdena legat bra.
Så himla gutt!

Nu har vi sövt våra fina fantastiska barn och jag ska ta ett bad.

Ha det så bra!

Till dig min darling:

Jag älskar dig!


6 kommentarer:

Hanna B sa...

Igen: Ha en underbar semester! Kram!

Linda sa...

Tack snälla :o) det ska vi ha. Många kramar till dig

Sanna sa...

Hej!

Ville bara säga att det är en till "diabetesmamma" som läser din blogg, hittat hit från "mina söta barn" eller om det var från "sötafiona", minns inte riktigt :)

Tycker det är intressant att läsa om andras erfarenheter kring just barn och diabetes. Själv fick min son (då fyra och ett halvt) diabetes på min 30-årsdag förra sommaren, så snart har ett år passerat för oss.

Om jag läst rätt har vi barn i liknande ålder eller iaf samma ålderskillnad mellan syskonen, mina är födda i januari 06 och 08 fast här är det storebror som fått diabetes istället.

Hoppas ni får en underbar semester!
Kram Sanna

Linda sa...

Hejsan Sanna!

Vad roligt med en kommentar, blev jätteglad. Visst är det konstigt (och härligt) att man direkt känner en gemenskap med en familj man aldrig har träffat.

Vad roligt att du har läst min blogg såg att du hade en också, skoj :). Det är som du säger väldigt intressant att läsa om hur andra familjer har det och hur livet är. Det är skönt att veta att vi inte är ensamma om det här.

Tack, vi ska ha en riktigt skön semester :). Ni får ha en härlig sommar ni också så syns vi på bloggarna :).

Kramar Linda

Gustav sa...

Linda jag är så glad och stolt över att ha den bästa frun man kan få. Tänk att våra barn har en så fantastiska mamma. Du är den bästa man kan ha omkring sig. Kram

Therése sa...

Åh va skönt med semester. Jag har 10 jobbarnätter kvar, men snart är den äntligen här. Hoppas att vi hinner ses nån dag, en liten fika bara. Ta hand om er och njut av din semester. Kramisar Therese.