tisdag 14 juni 2011

Jobb

Igår började jag jobba igen efter denna lära-sig-leva-med-diabetesperiod vi har befunnit oss i. Vi är ju givetvis fortfarande mitt inne i denna period men det är väl ett steg i rätt riktning att åka till jobbet och känna sig helt trygg med att lämna Ludde på dagis. Efter denna vecka har ju vi semester så då får vi vila upp oss igen, det är ju en omställning det också att gå upp tidigt varenda morgon igen :).

Det är i alla roligt att jobba igen och det verkar som om Ludde har det himla bra han också. Gulliga Annica (Luddes fröken) hade lagt en tidning på Luddes hylla idag som hon tagit hem fån Apoteket. I den fanns en artikel om en familj där två av de tre barnen fått diabetes. Jag kände igen mig i allt som stod där. Helt otroligt. Mamman hade även en blogg som jag läst lite nu ikväll. Det är skönt att läsa sina egna tankar och funderingar någon annanstans. Det är skönt att få känna igen sig när allt inom en är kaos. Jag har länkat till den i min blogglista om någon annan vill läsa, mina söta barn heter bloggen.

Nu måste jag se över kläder till kidsen för i morgon, mina små sandtroll.

Hej hej

Inga kommentarer: