lördag 30 april 2011

Inte pigg

Mitt lilla gull är pigg alls. Han bara vill sova och ligga ner. Han vill sätta sig upp ibland och dricka men så fort han suttit upp en liten stund vill han bara lägga sig ner igen. Han pekar på sin kudde och när han har lagt sig pekar han på min kudde och säger där. Då ska jag också ligga där. Utslagen blir bara värre och värre och han verkar så besvärad hela tiden och är inte alls tillfreds. vet inte om det beror på dem eller vad det kan vara. Han verkar ha ont av något i alla fall.

Snart kommer ronden. Då får vi se om de har någon ny info om proverna.

Skriver snart igen.

Nu kommer även Gustav och Melle. Mysigt!

6 kommentarer:

Therése sa...

Lider med er. Så otäckt att han inte vill piggna till. Tur att ni är där ni är. Vi tänker på er, ta hand om er. Bamsekramar från oss.

Hanna B sa...

Stackars lilla killen, och er andra också! Ingen kul Valborg precis... Hoppas att de hittar vad det är snart, så att de kan göra något åt det. Kram!

Edith sa...

Kramar till fina Ludvig! Bli pigg snart.

Linda sa...

Tack för omtankarna gulle-er! Många kramar till er också. Han har faktiskt haft lite gladare stunder idag. Farmor, farfar, mormor och morfar har varit här och förgyllt livet för honom idag. Det har kommit skratt mellan gråtattackerna. Det är härligt att se.

Det går ingen nöd på Ludde och mig, just nu i alla fall :-). Mamma och pappa har fyllt på med roliga tidningar, leksak till Ludde och så har jag lite lördagsgodis. Så det blir en bra Valborg ;-).

Hanna, jag hoppas vi syns på jobbet snart. Det finns inget jag kan plugga på härifrån ;-)?

Therese, glad att ni finns. Vi får boka in en lektrött snart.

Eddan, pussa hela familjen Jonsson/Fransson från Luddefisen och mig :-)

Linda sa...

Lektrött vad är det?? Det skulle stå lekträff. :-)

Hanna B sa...

Haha, nej du ska inte plugga, du ska ta hand om din lille kille! :-)