lördag 9 april 2011

Halv tolv....

En lång dag med både dop och 30årskalas är snart slut. Gustav är på Harrys med David, Mattias och Rickard. Hoppas de har skoj. Det lät som om allt var jättebra när vi pratade nyss. Jag har plockat in det sista i diskmaskinen och längtar enormt mycket efter sängen. Ska bli så jäkla underbart att krypa ner under täcket.

Veckan har varit rolig. Besöket i Kristianstad var jättebra. Jag blev imponerad av hur duktiga och proffsiga de var. Resten av veckan har jag suttit i min nya grupp och försökt lära mig så mycket som möjligt. På måndag tillhör jag på riktigt. Det ska verkligen bli jätteroligt. Hanna B, jag är glad att du haffade mig i köket på jobbet och fick mig att tänka i lite nya tankebanor ;o).

Nu är det bedtime.........

Sov gott!!!

2 kommentarer:

Hanna B sa...

Det är jag också jätteglad för! :-) Det kommer bli superbra det här! Kram

Anonym sa...

Tack för kalas o god mat.
Ha en skön helg nu.

Mia o Hasse