fredag 1 april 2011

Fredagsmys

Melle och Ludde äter stjärnor i soffan, Gustav har tagit en kvällsprommis och jag tänkte skriva ett litet fredagsinlägg. Veckan har varit bra. Fick veta idag att jag i nästa vecka kan tillbringa den mesta tiden hos min nya lilla trevliga grupp på jobbet. Ska bli jätteskoj och spännande. Kommer att ha helt nya arbetsuppgifter. Och som sagt det skadar väl aldrig att göra något nytt då och då. På onsdag blir det en liten tripp till Kristianstad och Eniro för lite medlyssning för min del bla. Kan ju alltid vara bra att få ett hum om vad det är vi supportar. Kul :o) I helgen hoppas jag på lite trädgårdsmys. Man har ganska mycket abstinens efter fint, härligt och soligt väder. Var på växer (heter det ju inte men det kommer jag alltid att säga) häromdagen och handlade upp vårt presentkort vi fick på vår bröllopsfest. Tack snälla Helene och Nicklas :o).
Trampstenar/fat på växer 2011

trampsten/fat Rockneby 2010

(tänk att man alltid ska vara före sin tid (;o))



Idag var det sista dagen på för min kära bordsgranne och kollega Katarina. Ha det så bra med nya karriären :o) Kramar!! I morgon blir det en morgonfika med mamma på Hamncaféet. Mysigt!!!


Inga kommentarer: