tisdag 25 september 2012

Våra killar!

 
 
Igår kom Gustav hem med denna lilla gulliga sparkcykel. Han hade fått den av en gullig "kollega" som tyckte den passade perfekt till en treåring. Och visst gör den!

En väldigt mallig och stolt liten kille ute på gatan!

En annan väldigt stolt kille kom till dagis idag. Första dagen på "nya" Björnen. Alldeles nybyggt och Melle och hans kompisar får inviga det. När Gustav hämtade honom i em var det en riktig invigningsfest, med salta pinnar, bubbel och allt. Det var en stolt Melle som visade pappa runt.
 
 
Härom dagen när Zigge var här och lekte med Melle så försökte jag ta dem på kort:
 



 
Visst blev de fina?
Haha....
 
Nu ska jag krypa ner till mina boys, alla tre. Två av dem ligger i min säng, undra om jag får plats?
 
 
Godnatt!
 


Inga kommentarer: