fredag 14 september 2012

Hm....

Melle till mig när jag stod och stekte köttfärs till tacosen för en stund sen:
-Ja det blir nog bra det där trots att det bara är du..

Betrodd i köket? :-)

Uppdelningen brukar vara så att Gustav steker köttfärs och jag skär grönisar. Men eftersom Gustav ska tillbringa kvällen och natten borta tillsammans med fiskepolare var det bara jag och kidsen som skulle ha fredagsmys. Därför stekte jag köttfärs. Nu tillhör det kanske inte till det svårare i köket, att steka köttfärs till taco. Men Melle hade tydligen en del tvivel om jag verkligen redde ut detta, haha.....

Nu har vi i alla fall ätit, de små har smaskat chips och jag dricker ett glas vin (med sprite zero ;-)). Tänkte även roa mig med den här som jag var och lånade på bibblan förut :o):


Vad ska ni göra en härlig, blåsig fredagkväll som denna?

Ludde är förresten inte sämre i alla fall, hoppas hoppas att det bara blir en släng av lite feber och rinnig näsa och att han är pigg på måndag!

Inga kommentarer: