måndag 3 september 2012

Första "riktiga" dagen gjord

Idag har varit en dag med mycket info. Vi har suttit i en och samma sal där allt från vårdförbundet och sjuksköterskeföreningen till kurator och lärare bla annat kommit och presenterat sig och pratat om olika saker vi kommer stöta på under utbildningen.

Många nya ansikten idag förutom vi som sågs förra veckan. Känns som det var ett bra beslut att vara med och inte jobba in i det sista. Tror inte alls jag känt mig så bra i fas som jag känner nu om jag gjort det. Kaoset lär ju komma förr eller senare i alla fall.

I morgon ska vi gå igenom våra huvudämnen, Vårdvetenskap, Medicinsk Vetenskap och Proffesionskunskap. Resten av veckan kommer vi tillbringa i våra grupper på åtta personer där vi kommer gå igenom studieteknik och informationssökning mm.

Spännande!

Nu ska jag fortsätta dricka mitt te och kolla om jag ska beställa några fler böcker kanske......

Godnatt.....

Inga kommentarer: