fredag 9 september 2011

Praktexemplar....


....av paprika. Riktigt snygga om jag får säga det själv.
Jag är helt fascinerad av det  här med frön.
Att man bara sätter nåt så puttigt i jorden och så blir det så här....
Fantastiskt!


Något annat som är fantastisk är min man.
Skrev tenta i fredags och fick tillbaka den idag.
Högsta betyg var godkänt men vissa hade fått en extra kommentar.
Han är inte dållig han, min käre man!



Något annat som är rätt så fantastikt är att jag för första natten på länge (jag tror det kan vara sedan innan jag blev gravid med Melle) sovit en hel natt utan att vakna förrän klockan ringde.
Det händer liksom inte, men inatt gjorde det det!!
Helt fantasktiskt.
Tjohooooo!

1 kommentar:

Anonym sa...

Imponerad av paprikan! men ännu mer imponerad av min kära svåger som alltid är så duktig i skolan!! Så fantastiskt att få sova oavbrutet en hel natt! kram syster