måndag 12 september 2011

Lite av varje....

Min sista kväll som 36åring, oh my god vad tiden går. Helt sjukt!

Tänkte sammanfatta de sista dagarna lite. I fredags hade vi en mysig hemmakväll med pitabröd, kyckling och kebabkött. Inte dumt alls och nästan lite likt tacos (så Melle var nöjd). I lördags åkte vi till Ikea runt lunch, handlade lite och åt lunch där. Sen åkte vi in till stan, Melle och Gustav handlade godis på Tokige Ture och Ludde och jag kollade klockor. Stackarn.. Men vi får väl hoppas att hans godistid kan komma någon gång.

Det blev en klocka! Den sista av dem jag la upp i förr förra inlägget. Och jag är så fantastiskt glad för den. Kan inte låta bli att bara sitta och titta på den och tycka att den är otroligt snygg. Tack mamma och pappa för bidraget. Och tack snälla Gustav, Melle och Ludde för världens finaste present. Har ju redan tjuvanvänt den i två dagar :o). Tänk att man kan vara så lycklig för en pryl, det känns inte likt mig.

I söndags var Anna och Lucas här. Det var så länge sen vi sågs så det var väldigt kul att äntligen träffas. Senare kom mamma och pappa med en kärra ved som vi ikväll har burit in. Hela familjen har vedat, som Ludde säger. Oj, vad många vedar sa han när han fick se den fulla släpvagnen.

Luddes världen har för övrigt varit stabila några dagar nu. Skönt. Man är glad för varje dag som faktiskt är ok. När vi var på Ikea köpte vi en hylla med lådor att förvara alla hans diabetesprylar i. Det är en hel del. Jag glömmer aldrig när vi fick de första stora lådorna på sjukhuset och man undrade, vad ska vi med allt det där till. Men nu så, nu har alla sakerna fått en egen möbel att vara i.

Ja det var väl allt...

tjo!

Inga kommentarer: