måndag 26 september 2011

Minus på blogginlägg.....

Ibland har man inte ett enda ord att skriva. Helt dött och helt tomt. Så kan det bli. Nu tänkte jag i alla fall skriva lite om vårt lilla liv.

Jag är hemma med en sjuk liten Ludde som fick feber i lördags. Den verkar inte vilja ge med sig utan snarare stiga. I lördags blev det därför ändrade planer. Ett träff med familjen Ekholm var inplanerad i lördags kväll men fick skjutas upp pga Luddefisen :o(. Vi hade dock lite kontakt via Wordfeud, och tack vare dig Björn så fick jag min första vinst :o). Tack tack. (den pågående matchen tror jag dock slutar annorlunda :o))

Söndagen blev lugn.

Måndagen är lugn.

Tisdagen kommer bli likaså. Skulle åkt till Kristianstad med Angelica men eftersom hon har blivit sjuk, och då även Ludde så blev det inställt.

Ha det bra!!

Tjo...

Inga kommentarer: