onsdag 16 juni 2010

VG

Idag fick Gustav veta att han fick VG på den tenta han skrev sista dagen i skolan. Är han inte duktig så säg...
Jag är stolt!
Man hinner inte så mycket på kvällen när man har jobbat ändå har vi haft det jättemysigt ikväll.
Grillen var tänd och köttet låg på när jag kom hem. Melle fick fina grillspett med nypotatis, köttbullar och falukorv på. Uppskattade kan jag säga.
Efter maten blev det en cykeltur. Först till affären och sen till gångbron över E22:an för att kolla bilar. :o)
Förra helgen fick Melle en vattenpistol av farmor och farfar. Och sist jag var på citygross handlade jag två till. Till Gustav och mig. Så vi kunde ha vattenkrig hela familjen. Det har vi ägnat oss åt ikväll och smugit runt i buskarna och lurpassat på varann. Kul tyckte Melle. Och vi också för den delen :o)

Inga kommentarer: