måndag 21 juni 2010

tyst....

Ludvig sover sedan 20 min tillbaka, Melle sedan två timmar tillbaka, Gustav kollar fotboll hos Mattias och här sitter jag helt färdig och hängig framför datorn. Har så mycket jag egentligen vill göra nu när jag faktiskt kan göra det. Men energin är borta. Den har ersatts av sömnbrist och en förkylning som är på gång. Både Gustav och jag har sovit väldigt lite och väldigt dåligt. Kämpade mig igenom jobbdagen idag. Och har även kämpat mig igenom den här kvällen. Den har dock varit väldigt mysig med god mat färdig när man kom hem. Och mys med mina gulliga grabbar. Alla tre.

Gustav har stuckit iväg på en välbehövlig paus och jag tänkte bänka mig framför datorn och se de två sista avsnitten av Trädgårdsfredag (mitt absoluta favoritträdgårdsprogram) mys mys.. Det är precis vad jag orkar med.

Ha det så bra!

Nu är nu, ta vara på det!
(vad präktig jag ska vara jämt med mina kloka ord (om jag får säga det själv ;o))
men det är lika sant för det!

Inga kommentarer: