söndag 18 april 2010

trött dag

Nu tänkte jag skriva ytterligare ett uppiggande inlägg. Jag har i alla fall så mycket energi att jag orkar skriva ett. Dagen har mest tillbringats med Ludde. Eftersom han inte är riktigt pigg vill han helst bara bli buren. Så vi har gått fram och tillbaka mellan kök och vardagsrum. Med lite pauser på filten framför tvn eller i sängen. Gustav och Melle tog en runda till Lindsdal där det blev lite lek på lekplatsen.

I morse fixade Gustav och Melle medicinen. Duktiga killar! Det har verkligen gått så himla bra med medicinen. Det var bara en gång som gick mindre bra och det var mitt fel. Jag väckte honom när han somnat mitt på dan och sa att det var dags att ta den. Då fick han ett panikutbrott och sprang och ställde sig i ett hörn. Jag fick inte komma nära honom. Lika ledsen som han var på sjukhuset. Lilla plutten.

I morgon ska vi in till sjukhuset för röntgen. Hoppas bilderna visar på bättring! Vi får se om lille Ludde kan hänga med eller om ska vara med morfar. Det får vi sse i morgon.

Jag är så extremt trött på sjukdomar. Jag vill att vi ska vara friska nu!

Nu ska jag krama min kära Gustav!

Hej hej........

Inga kommentarer: