fredag 23 april 2010

jaha...

Man kan tro att jag inte har ett skit att skriva om när ingen är sjuk här hemma. Och det kanske är så. Så det var ju tur att Gustav började spy i natt så jag har användning för min blogg. Ska man skratta eller gråta? Gråta tror jag. Det som är positivt är väl att Gustav i alla fall tar hand om sina egna spyor!

Så här kul har vi det om helgerna!

Han kom hem i onsdags och mådde dåligt. Fick feber och sov hela kvällen. Vaknade morgonen efter och kände sig jättepigg igen. Då kan man ju tro att det är över. Men icke.... Jag vet inte vad vi har gjort för ont i den här familjen ;o)

När jag var på apoteket tidigare idag och hämtade Melles medicin så laddade jag upp med handsprit och ytdesinfektion. Så nu har jag skrubbat toan med alla möjliga medel.

Om en stund ska vi nog gå ut en sväng jag och mina småkillar. Det står 5 pallar pellets som väntar på att få bäras in. Från början var det 7. Men två har jag redan burit in (mallig och stolt)!

Ha det så fint!

Inga kommentarer: