tisdag 20 april 2010

Tisdag

I morse vaknade jag och kände att jag faktiskt sovit. Även om Ludde vaknade under natten så somnade han om. Och sover Ludde så sover jag. Helt underbart.

För en stund sen kom vi in från blåsten. Var inte alls skönt ute men Ludde tyckte nog det var skönt för han somnade så gott i vagnen. När vi var ute kom pappa med släpet. Han hjälpte mig att slänga på en del av den bråte som ska till tippen. Måste rensas innan pelletsleveransen kommer.

Innan vi gick ut så ringde jag till sjukhuset för att höra om de kollat röntgenbilderna. Jag fick prata med en av läkarna vi haft, dock inte den ansvarige som kommer ringa mig i morgon, men hon kunde i alla fall säga att det såg mycket bättre ut nu och att knölen minskat. Väldigt positivt. Vi skulle fortsätta med medicinen en vecka till i alla fall.

Nu ska jag gosa med Ludde som inte alls är tillfreds med livet längre...

Hej hej

Inga kommentarer: