fredag 9 april 2010

Livet på sjukhuset

Idag har Melvin röntgats eftersom han har hostat mycket mer sista tiden. Förhoppningsvis är det ett gott tecken. Att det onda håller på att lossna. De har också ändrat tiderna för hans medicinering. Nu kommer han få kl 08.00 16:00 och 24.00. Det blir lite lättare för oss att ta oss härifrån och kunna vara hemma lite mer.

Igår frågade Melle mig när vi hade varit ute en sväng och var på väg mot vår ingång som ser ut som en altandörr ungefär "mamma, bor jag här?" Tänk vad snabbt barn anpassar sig. Och vi också för den delen.

I morse åkte Ludde och jag hem en sväng och pysslade till det lite där hemma. Vi låg och myste länge i badet också, det var inte dumt. Ikväll har vi fredagsmysat på Happy Meal för Melle och kina för Gustav och mig. Tack snälla mamma och pappa.

Lite uppiggande sjukhusbilder kommer här....

Melle får medicin

från den här ställningen

Ludde har det fint


Lotta på datorn



Hej världen, jag är inte så pigg


Familjen utslagen i sängarna

2 kommentarer:

Martin sa...

Usch va tråkigt! Men hörrni, klart det kommer gå bra och ni får säkert komma hem snart igen! Mina tankar finns med er! kram från martin

För övrigt så har jag inte kvar Gustavs nummer, han får gärna messa mig så jag får det. tack :)

Linda sa...

Tack för omtanken snälla du :o). Jag hade något gammalt nr till dig. Jag testade att skicka Gustavs nr men det gick inte. Många kramar till dig