måndag 2 mars 2009

Dags för jobb och myran igen

Idag ska Melvin och jag stapla oss iväg till jobb respektive dagis efter en vecka full med feber och hosta. Hoppas han tycker det ska bli skoj, alltid lite kämpigt när han inte varit där på ett tag. Vi får hoppas att favvotjejen Klara är där så fixar det sig säkert. Jag har ju min favvoGuffad på jobbet så jag klarar mig ju :o).

Helgen har varit jättemysig. Vi har myst för fullt. Jag och mamma kollade in Plantagen en snabbis i lördags. Alltid kul med nåt nytt ställe, men jag trodde nog det skulle finnas mer växter. Fast jag fick med mig lite nya blomster hem i alla fall som piffade upp köket. Mys. På kvällen blev det tacopaj till melodifestivalen.

Igår var vi i Lindsdal och fikade med familjen Jonsson/Fransson. Supermysigt. Edith kröp runt för fullt, vilken stor och söt tjej :o).

Nu måste jag se var den lille vilde tog vägen och göra oss färdiga. Kommer snart till jobbet och ger dig en puss darling..... Love u!

Inga kommentarer: