lördag 14 mars 2009

mys ikväll

Har precis kommit hem efter fyra timmars övertid. Har duschat och gjort mig i ordning för myskväll med familjen. Gustav och jag ska äta kina och gå på bio med mamma och pappa, Marie och Rickard. Ska bli kalasmysigt och gott. Bio: Män som hatar kvinnor så klart. Mamma, Gustav och jag har sett fram emot den länge. Sen vi maniskt läste boken. Ska bli mycket kul att se den på film.

Gustav är kvar på jobbet men har snart även han jobbat klart sin 6timmars dag. Ska snart åka och hämta honom. Mys. Men först en sväng till Maggan för lite gott biogodis.

Melle har det finfint hos farmis och farfis. Han började dagen där med en mysstund i deras säng med kex. Det var inte så svårt att säga hejdå till honom i morse. Han tappar ganska snabbt intresset när det finns roligare att umgås med :o). Det senaste jag hörde var att han hälsade på lillkussen. Det var nog mys. Han sa till Gustav igår att han ville åka till David idag så det var ju bra att det blev så.

Vi kanske hinner med lite melodifestival efter bion också. Då ska det hejas på Alcazar (jag) och Caroline af Ugglas (Gustav).

Hej svejs...

Inga kommentarer: