tisdag 24 februari 2009

En liten förhandstitt på lillebror...

Det är nog faktiskt en liten lillebror som ligger där inne och suger på tummen, dricker fostervatten och har det allmänt skönt. Jag har inte haft ngn speciell känsla innan fast Gustav har varit bergsäker på att det är en liten kille. Men idag, på ett tidigt ultraljud blev jag lika säker. Samma känsla som vi hade med Melle. Man kan nog med all säkerhet inte urskilja några drag på de bilder man får med sig hem från ultraljudet men både Gustav och jag tyckte det var som att se en kopia av Melvin. Häfigt är det i alla fall när man ser att det faktiskt bor en liten person där inne i magen.

Och lille bror är äldre än vi trodde. På torsdag går jag in i vecka 15, herre gud det är ju snart dags. Eller kanske inte riktigt än men ändå. Runt den 25 augusti tänker han komma ut. Han får komma när han vill bara han låter oss fiska kräftor i lugn och ro ;o).

Kom hem nu Gustav. Nu ska jag göra stuvade makaroner.

Puss till dig.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir fint det! Längtar

Martin sa...

Gulle er!! Hahaha :)

Kjaaaaaaaaaammm!!!

Linda sa...

haha :o). Kjamar tillbaka!!!

Anonym sa...

GRattis!!! =)

Anonym sa...

Hej Linda!

Å grattis till nästa bebis!
Tänkte hälsa på Telenor snart, tiden går ju så fort, Ester är redan ett halvår i morgon. Börjar redan få ångest att jag måste börja jobba snart. Kram Lovisa

Anonym sa...

Hej Linda!

Å grattis till nästa bebis!
Tänkte hälsa på Telenor snart, tiden går ju så fort, Ester är redan ett halvår i morgon. Börjar redan få ångest att jag måste börja jobba snart. Kram Lovisa

Linda sa...

Hej Lovisa, vad kul att höra ifrån dig :O) Tack så mycket! Tänk att din lille redan är så stor. Du måste säga till när du kommer till jobbet så jag får träffa er. Många kramar :o)