måndag 30 mars 2009

Minisemester i Källa

I fredags gick Gustav hem från jobbet och kände sig allmänt skruttig. Konsigt, förstår inte var den förkylningen kom ifrån. Känner mig inte alls skyldig :o). När jag kom hem från jobbet åkte vi till Lindsdal för att vara hundvakt åt Ceasar. Vi smaskade på goda hamburgare och kollade Let´s dance. Mys.

På lördagsmorgonen drog vi iväg till Källa och sommarstugan till Melvins förtjusning. Och han var mycket noga med att berätta att han minsann varit där förut när vi kom fram. Gulligt!. Det var ganska kyligt där när vi kom in så vi var tvungna att elda som dårar. Inte mig emot!!! Mitt på dagen blev det varma mackor med köttfärsås och besök av Anna, Jonny och Lucas. Jättetrevligt!

På kvällen hade vi laddat med tacos. Melle var världens sötaste där han satt framför disneydags och åt sina minitubs med köttfärs och gräddfil, bästa :o). Han har blivit en sån stor liten kille som uppskattar det här med fredags och lördagsmys.

Söndagen blev det slappt och gutt. Gustav låg i soffan och var sjuk. Melle och jag var ute och vattnade och gungade.

Tack för mysig helg. Puss Guffad!!

Inga kommentarer: