torsdag 12 mars 2009

Melvin har blivit stor kille

I söndags och måndags var det kalas här hemma för fullt. Melle blev stor 2årskille och fick mycket fint besök och fina presenter. Han tackar alla så hemskt mycket. Och han gjorde stora ögon för de fina tårtorna han fick. Dom var helt i hans smak faktiskt. I alla fall motiven, tårtorna smakade han nog inte ens när jag tänker efter. Han var nöjd med smaskiga ballerinakex och hans egentillverkade chokladbollar. Lyckade kalas var det i alla fall.

























Nu har du bara en halvtimme kvar på jobbet darling. Sen hoppas jag att du och Daniel får kul på hockeyn.
Jag vill att du ska veta en sak. Att hur tungt det än är ibland och hur kört det än kan kännas så ska du veta att jag är din för alltid och att jag älskar dig hur mycket som helst. Jag är så enormt stolt över dig. Och för varje dag som går så växer du i mina ögon. Tänk om alla vore som du. Jag så tacksam för dig och vårt liv. Kärlek.

Kör försiktigt hem sen.....

Inga kommentarer: