onsdag 16 juli 2008

Jag borde verkligen sova nu

Klockan är kvart över tolv och jag är hur trött som helst. Gustav och Melvin är på Öland. Och istället för att då passa på att göra en massa saker här hemma som jag verkligen borde göra (som att rensa ur köksskåpen inför renoveringen eller städa vilket alltid behövs) så har jag suttit hela kvällen och sytt en nåldyna. Väldigt viktigt!! En otroligt onödig sak som jag säkerligen aldrig kommer att använda. Det är ju inte så att jag syr varje dag. Men det var ganska kul faktiskt.

I morgon är sista dagen innan semestern. Hur skönt som helst.

Saknar er Gustav och Melvin, är inte van att vara ifrån er.


Puss och kram så syns vi i morgon!

Kanske inte ser ut som en sak som jag lagt ett par timmar på men vad gör det.... Bara jag fått mitt pysselabstinens mättat så är jag nöjd.

3 kommentarer:

Edith sa...

Åh, så fin. Du är verkligen hur pysslig som helst. Du skulle jobba med ngt sådant här. Alla dina finablomsterarrangemang, målade stolar och nåldynor. Kram Linda

Linda sa...

Tack så mycket! Ja det vore väldigt kul, vet bara inte riktigt med vad :o). Hur har ni det? Är ni i Lindsdal än? Kramar

Edith sa...

Vi var bara där en stund på kvällen. Annars är vi hemma. Vi mår bra men önskar oss lite bättre väder... KRAM