fredag 11 juli 2008

Han sa JA

Idag är en speciell dag. Jag har precis blivit en blivande fru. Väldigt mysigt!

Dagen började ganska tidigt. Melvin tyckte att vi hade sovit färdigt halv åtta och slet och drog i min hand att vi skulle gå upp då. Gulligt iofs men jag hade gärna sovit lite till. Förmiddagen gick åt till lite städ, plock, Teletubbies och ett gemensamt bad för Melle och mig. Sen åkte vi till farmis och farfis som skulle vara barnvakt i hemlighet (för Gustav i alla fall).
När jag kom hem igen fixade jag i ordning här hemma. Jag hade förberett små uppdrag åt Gustav. Som han genomförde galant!


det första uppdraget låg i brevlådan..


När alla små uppdrag var klara och svaret på min fråga var JA dukade vi upp den hämtade Kinamaten på vår högsta nivå i trädgården. Fin utsikt, god mat och det bästa sällskap man kan tänka sig.



mysigt...

Istället för champagne så blev det mousserande vin....


... och finöl

KÄRLEK....

16 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhhh så romantiskt! GRATTIS! Pussar och kramar från Anna, Jonny o Lucas

Anonym sa...

Stort Grattis! Det var Ni så väl värda, båda två. Hurra Hurra.

David

Linda sa...

Tack så jättemycket, båda två :o). Känns supermysigt och hur bra som helst. Det blev jättelyckat och till och med vädret slog om precis i rätt tid. Kramar till er..

Evelinas blogg sa...

Grattis! Evelina och Daniel

Linda sa...

Tackar :o)

Anonym sa...

Gud nu blev jag chockad!! Men åh såå superglad jag blev! verkligen jätteroligt! så otroligt mysigt du hade gjort och vilken härlig överraskning för Gustav! nä nu måste jag ringa dig... massor pussar o kramar från Marie o Rickard

Malin sa...

STORT GRATTIS!

Linda sa...

Tack så mycket :o)! Och bästa syster, vi syns ikväll. Kram kram kram

Martin sa...

GRATTIS!
Fasen va roligt! :)

Linda sa...

Ja det är väldigt skoj :o)!! Kram Kram..

Sanna sa...

GRATTIS!!!! :o) Så roligt!!! Kram

Anonym sa...

Shit vad roligt!!! GRATTIS!!!!!!
(Får vi tracka Gustav lite för att det var du som friade?? =)

Linda sa...

JA, givetvis.. Jag har ju bara väntat på det ;o). Nåt ska han ju ha för att man får ta tag i det här själv :o). Kramar och tack till er!!!

Freja sa...

Åhhhh va härligt!! Jag blir så glad och rörd också, du hade gjort det så fint Linda :) Grattis till er båda! Många kramar från Helena, Kim och lillfrejs.

Anonym sa...

Va roligt!!!! GRATTIS! =D

Linda sa...

Tack vad ni är söta!!! Pussar och kramar till Runsbäck :o)