onsdag 9 juli 2008

Ingen koll

Hur kan man missa att man har semester om en vecka och inte om två? Det borde inte kunna hända men givetvis kan jag göra det. Jag har varit helt inställd på att jobba två veckor till, visserligen bara tre dagar i veckan men i alla fall. Varför är jag alltid den mest förvirrade som finns? Tack Gustav, underbara du för att du står ut med att jag alltid glömmer nycklar överallt, låser in nycklar i bilen, slänger nycklar i soptunnan, lägger nycklar i mellehöjd så att de hux flux ligger i pappersinsamlingen. Och allt annat, du vet... :o)
Jag älskar dig så!

Ikväll har vi äntligen satt upp våra sänglampor som vi köpte för några månader sen, helt fantastiskt vad snabba vi är :o). Fint blev det i alla fall.

I morgon är det mammaledigt, gud så skönt och mysigt!

Om tre jobbdagar är det alltså ledigt i 6 veckor. UNDERBART!!!!



Förra årets semsterbilder från Källa

2 kommentarer:

Edith sa...

Vilka mysiga sommarbilder. Blir det någon sådan dag till i år???
Riktigt riktigt sjukt att inte ha koll på när man har semester... hehe. KRAM

Linda sa...

Haha jag vet, det är så typiskt mig. Fast det känns som om jag är ledig och varit hemma så mycket ändå så det är nog därför :o). Man kan verkligen hoppas, känns som om sommaren redan varit. Mysigt att ni hade bra väder när ni var i Källa :o) Kramar...