torsdag 6 december 2012

Yes!!!

Fick tillbaka vår andra tenta idag och det gick superbra. Är så glad, stolt och förundrad över att det gått så bra som det gjort så här långt.
 
Tjohoooo!!!!
 
 

Grattis världens bästa Emelie till ditt fina pris.
 
 
Eftersom jag bloggar lite för sällan har det heller inte blivit av att jag svarat på de gulliga kommentarer jag fått. Därför gör jag det här istället. Tilll Caroline W, vad kul att du hittat till min blogg och var roligt att höra från dig. Det var ju superlänge sen. När jag tänker på dig går du fortfarande i fyran och kommer och förgyller livet på macken för oss :o). Det är så overkligt att du faktiskt är vuxen nu, haha..... Jag har hoppat över Facebook och bloggar istället. Vi får istället se till att träffas på riktigt när du är hemma. Du, Maria och jag får ta en träff? Det vore kul :o).
 
 
Idag var det lite diabetesstrul. De ringde från dagis när jag var i skolan, de hade kämpat flera timmar med att försöka få ner höga bsvärden som Ludde hade idag. Men inget hjälpte. Jag åkte därför hem direkt och bytte nålen. Vilket hjälpte, sedan blev han istället låg och jätteledsen för det. Det måste vara väldigt påfrestande med såna jätteförändringar under bara några timmar.
 
Det som ändå slog mig när jag åkte hem var att den här hösten/vintern ändå varit fri från sjukdomar och diabetesstrul. Förra hösten och vintern avlöste den ena sjukdomen efter den andra av varandra.
 
Nu ska jag krypa ner i sängen.
 
Mys!
 
Idag fyller min kära syster 35 år.
Grattis bästa du!!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack bästa du <3

Anonym sa...

Hej igen! Haha, undrar även själv ibland hur jag blev så här vuxen..:)Vore superkul att träffas. Jag bor ju i Oskarshamn nu, så det ska inte vara allt för svårt att få till en träff! :)

Ha det fint!

Kram Carro