måndag 4 juni 2012

Måndag

Vi har haft en jättehärlig helg hemma. Utan en massa inplanerade saker. Vi har hunnit fixa lite och komma ifatt. Ute. Inte inne. I lördags hade jag lovat Melle och Ludde att de skulle få köpa leksaker för sina egna pengar. Så på trippen på stan blev det både leksaker (lego och en maskin med larvfötter) och lördagsgodis. Det tyckte de var kul. Eller Melle tyckte det i alla fall. Ludde var mest ledsen på vägen hem för allt han inte fick, asfaltsmaskin, blå traktor och lastbil osv....

På kvällen monterade Gustav och jag (helt komplikationsfritt) ihop en överraskning från mormor och morfar, en studsmatta.

Igår var Melle på kalas hos Noah H och jag och Ludde var  hos testade flugfiske för första gången. Kul! Det ska jag bli expert på har jag bestämt nu :-)

Idag börjar Gustav jobba! Puss på dig darling.

Nu måste jag leta tröja till Ludde. Godmorgon!




Vad fint vi bor!








Inga kommentarer: