söndag 17 juni 2012

Söndag

Jaha, då var helgen slut.
Men vilken härlig helg det har varit.

Igår skulle Melle på kalas till "kärleken" Allis.
Där träffade vi på bästa familjen Ekholm eftersom självklart Noah också skulle dit. (skönt att se dig pigg igen Noah)

Där blev det lite fiske bestämt för Gustav och Björn.
Och efter det tog vi en spontangrillkväll här hemma hos oss.

Himla himla mysigt och trevligt.

Vi fortsatte traditionen med "TP mitt i natten" eftersom Björn och jag ville ha revanch.
Men icke!
Vinst för Gustav och Therese, men vi var inte långt efter.
Det var Napoleons fel, eller hur Björn?

Tack bästa ni!

Idag har jag möblerat om i växthuset.
Jag satte in en pallkrage och i den har vi nu 6 tomatplantor.

 


Minigurkor
Tomatplantor i pallkrage



4 dagar kvar sen har vi semester!
Underbart!


2 kommentarer:

Björn sa...

Tack för en fantastisk och galen kväll. Napoleon ja, glöm aldrig de :-)

Maria sa...

Åh vad jag är avundsjuk på ert växthus!! Ser såå härligt ut! :) Ha en riktigt härlig semester nu!! (själv får jag härda ut en vecka till...!) Kram på er!