lördag 10 juli 2010

överväldigad

Nu sover min lilla familj. Mysigt att det inte är Jonsson/Johansson längre utan endast Jonsson. Inte för att man inte är lika mycket familj om man inte delar efternamn, för det är man ju, men lite mysigt är det allt :o). Ska bara vänja mig vid att säga vad jag heter utan att låta som om jag måste fundera en vecka först :o).

Jag är helt stum och överväldigad över den fantastiskt mysiga bröllopsfest vi har haft ikväll. Jag är så dålig på att visa vad jag känner och verkligen säga rätt ut vad som är viktigt och vad som betyder något till dem man står nära. Jag känner mig bara otacksam. Det är så mycket som virvlar runt och som man vill säga och så säger jag ingenting. Men jag hoppas (och tror) att alla ni som var här och firade med oss vet hur glada och tacksamma både Gustav och jag är för det. Den här festen hade inte varit någonting utan er!

Vet inte var jag ska börja så jag bara skriver......:

Mamma och Pappa - det finns inga som ni. Tack för engagemang och all energi som man alltid får från er. Vi skulle aldrig klara oss utan er! (mamma, vi har ju en deal att vi ska återgälda när ni blir pensiosar (kan man skriva så?) och det håller vi på än :o))

Hasse och Mia - vet inte vad jag ska säga mer än att jag aldrig någonsin skulle kunna hitta bättre svärföräldrar än ni. Och Melle och Ludde har den bästa farmorn och farfarn i världen. Ni är fantastiska! (ps, en suverän musiktävling och en väldigt bra domare var det också ;o))

David och Linda - Tack för i tisdags. Den dagen var perfekt. Tack för ikväll, hur mysigt som helst. Klappa magen från oss.

Edith - Melle bröt samman ikväll när han kom på att du hade åkt hem. Han pussade ju aldrig hejdå till dig. Ni leker snart igen va? Puss på dig gullet!

Marie och Rickard - Bästa bästa syster. Du vet att du är den bästa systern man kan ha va? Den allra bästa som finns. Är så glad för dig! Bästaste svåger och en av Melles favoriter, tack snälla för ikväll. :o)

Emelie, Lollo och Noel - mosters favoriter. Tack Emelie för assistenshjälpen, jag hade inte klarat mig utan dig. Tack Lollogullet för att du lekte så mysigt med Melle. Han gillar ju dig så mycket :o). Noelfis, snart får du komma till moster famn utan att vara ledsen :o)

Anders - Så himla fanstastiskt kul att du åkte hem för vår skull. Det uppskattar vi verkligen. Det är alltid lika kul att se dig, lillsvåger ;o). Hoppas du har kul på stan ikväll, vi går ut nästa gång va? ;o)

Tack alla ni för den otroligt fina presenten, vet inte ens vad jag ska säga. Det kunde inte ha varit en bättre. (ett växthus)
Älskade mormor - jag är så glad att du ville och orkade komma. Det betyder så mycket och du vet vad Du betyder för mig!
Helene, Niclas och gulleNellie - Tack för att ni kom och gjorde det så mysigt. Det måste bli oftare. Niclas, du sa något om fiske, är inte Gustav på så är jag det ;o) Ses vi på måndag kusse? Hos Camilla :o)
"sysstra mi", Nicke, Eric och Elisia - Så himla mysigt att ni kom trots hektisk dag med konfirmation och allt. Nicke, jag hoppas du inte är för trött i morgon :o). Camilla, det finns ingen sån glädje och energispridare som du. Du är unik!! (tack för de sagolika muffinsen)
Bengt och Gunilla - mina gamla (inte gamla i den bemärkelsen) extraföräldrar. Tänk vad mycket jag har varit hos er. Jätteroligt att ni ville komma. Jag kommer snart och hälsar på. Jag ska göra slag i saken och inte bara tänka på det.... :o)
Mattias och Åsa - Mattias du är bara helt go! Och Åsa, superkul att träffas. Hoppas det blir snart igen.
Alla ni, tack för de fina presenterna.
Många kramar!!!
(jag vet att detta inlägg kanske blev lite väl internt men det känns ändå som ett ypperligt sätt att säga det jag vill. Jag har lite svårt att få fram det på annat sätt.)
Nu ska jag försöka sova jag också......

Inga kommentarer: