söndag 6 december 2009

Sovmorgon!

Idag gick vi upp kl halv nio. Jag vet inte när jag kunde ligga i sängen så länge. Inte för att jag lider så mycket av att gå upp tidigt men ibland är det skönt att inte alltid vara uppe kl sex. Supermysigt med andra ord!

Nu kollar Melle och lillen på julkalendern. Varför tycker man alltid att den var bättre när man själv var liten. Tacka vet jag Trolltider eller som Gustav säger, Sunes jul.

Idag fyller underbara syster år. Många stora grattiskramar.

Igår hade Gustav och jag en mysig dag. Melle stack iväg på morgonen för att hänga med farmor och farfar upp till sommarstugan. Vilket innebar att Gustav och jag kunde titta färdigt på Flickan som lekte med elden. (Se på film tillhör lyxen i vår familj nu för tiden :o)) Efter filmmys stack vi iväg till Hansa city och traskade runt där i det gråa diset med vagnen.

Till Robinson blev det kina. Gott!

Inga kommentarer: