torsdag 10 december 2009

Julmys

Den här korgen kom mamma och pappa med igår kväll. Den var fylld med kött, hembakat bröd, whiskey, kex och ost, fatlagrad must, godis, pepparkakor, lax, korv, en liten en och en emilmössa till Melle. Väldigt mysigt! Tack så mycket :o)

I morse när jag och Melle var på dagis, lämnade jag stolt in Melles trygghetsbok med bilder på familjen. Äntligen kan jag släppa det. Gud så skönt!

Nu ska jag nog skriva adresser på julkorten vi ska skicka så vi får iväg dem idag. Och äta min gröt med bärpulver i, fullt med antioxidanter :o).
Idag har Gustav en debatt i skolan. Han och en tjej till ska debattera för sin sak mot två andra. Tur det inte är jag som ska göra det. Fy så nervöst. Lycka till darling. Det kommer att gå kalasbra! Puss puss.....

hej så länge...

Inga kommentarer: