söndag 3 februari 2013

Kan inte sova....

Som jag kommer längta efter den här stunden i morgon bitti kl sex när klockan ringer. Nu ligger jag i sängen och får sova precis hur mycket jag vill, men icke!!!

Låg och övervägde en sekund om jag, istället för att ligga här klarvaken, skulle gå upp och klippa lite lakansremsor till mina virkprojekt men det kändes för knäppt till och med för mig. Så nu ligger jag här, helt pigg, fast jag inte vill. Va pigg alltså.

Ny vecka i morgon. Känns bra. Då är det snart fredag igen, gutt!

Har börjat på ett möbelprojekt till luddes rum som ska fortsättas med i morgon. Ska hitta fin tapet som ska tapetseras i den. Om den blir fin lägger jag nig ut en före och efterbild. Det är ju så himmelens skoj.

Nä nu kanske jag börjar känna mig lite trött trots allt. Hoppas...

Godnatt.....


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: