lördag 16 januari 2010

Lördag morgon

Veckan började med att Melle var sjuk. Han fick jättehög feber i söndags och missade därför lillkussens dop. Dagen till ära skulle han och Ludvig vara likadana i sina fina skjortor. Och när Ludde var färdigklädd och han och jag skulle åka blev Melle lite deppig. "Mamma du sa ju att jag också skulle ha den skjortan" Jag lovade att vi skulle ta på den när jag kom hem. Dopet gick jättebra och Noel var så fin i dopklänningen :o).

I tisdags var jag och vägde och mätte Luddefis. 71 cm lång och 8.4 kg tung. Stor kille!

I onsdags fick Melvin äntligen gå till dagis. Han hade verkligen längtat. Det var inga problem att gå därifrån. Han sa bara hejdå Linda (säger Linda till mig hela tiden) gav mig en puss och en kram och sen sprang han och lekte.

Mysigt med lördag.
Trevlig helg!

Inga kommentarer: