måndag 18 januari 2010

Fixad tand och lek i snön

Min tand är lagad och jag har hittat en ny gullig och snäll tandläkare, tjohoooo. Gamla kollegan Jonas tjej, jättegullig och duktig.

Kramsnö idag. Då får man passa på att ha lite familjemys i snön. Och vilken tur att snögubbekitten äntligen kommer till användning, haha.

En annan fantastisk sak som har hänt är att vår pärla Mazdis (som Melle säger) gick igenom besiktningen. Det är helt otroligt! tjohoooo



här ska det göras snölykta


jag tycker det är roligt, Melle tycker det är lagom kul :o)


Gustav fotar fåglar i granen


klar



dags för snögubben



snygg




väldigt






med ljus





snöbollskrig



vad kul



Melle träffad



Gustav är på krigsstigen



mysigt




fin




nu är det kväller....




hej då.....

3 kommentarer:

Gustav sa...

Jag är stolt över dig för att du fixade tanläkaren! Tack för en fantastiskt mysig dag. Synd bara att snölycktan höll i 10 minuter...

Linda sa...

Tack baby, jag är stolt över mig själv :o). Fast i mer än tio minuter höll den ju :o)

Linda sa...

Och ja, verkligen supermysig :o) Du är den bästa!