söndag 23 augusti 2009

Kräftor och skadad man

Igår skulle Gustav vara med och spela fotboll i Kåremo tillsammans med David och Linda. Glad i hågen åkte han härifrån runt elva. Kvart över tolv ringde han helt bedrövad. Det hade slutat tvärt, på det vanliga sättet. Med någon slags skada. Den här gången knäet, igen. Vet inte om det är den ultimata sporten för Gustav..... :o) Tur att vi inte kombinerade det med BB i alla fall. Lillebror verkar inte vilja komma ut än på ett tag...

Vid sex kom Marie med familj för att smaska kräftor med oss. Vi började med lite grillning innan kräftorna. Välldigt smaskigt alltihop, speciellt kräftorna. Hade jag inte varit gravid hade jag tryckt i mig 20 till. Jag hade liksom inte plats för mer mat, kräftor och bebis.

Idag åkte vi till min mormor och fikade och stannade till hos mamma och fyllde på vårt lager med ljudböcker.

Snart ska vi äta lasagne.

I morgon är det måndag och jag är ledig! Tjohooooooo

Inga kommentarer: