torsdag 15 november 2012

Livstecken!


Hej hej...

Det är stor frånvaro på bloggen just nu. Den hinns verkligen inte med. Både Gustav och jag är inne i en intensiv skolperiod, Gustav har examensarbete att göra och jag har en ny härlig tenta på lördag. Mitt i detta passade Ludde på att vara sjuk från sön-ons vilket inte sänkte stressnivån direkt, haha... Eller haha förresten, det är ju inte så himmelens kul på något sätt...

Idag har Ludde i alla fall fått gå till dagis till hans enorma lycka. Och till råga på allt så skulle de åka buss och gå på utflykt till länsmuseet. Vilken himla tur att han fick följa med på det.

Jag sitter just nu hemma hos mamma och pappa och pluggar för att få något gjort och det ska jag fortsätta med nu.

Ville bara ge ifrån mig ett livstecken...

Hej...

Inga kommentarer: