söndag 8 januari 2012

Härlig helg

Tredagarshelgen har varit kalashärlig. I fredags städade jag bort julen. Det är lika härligt att städa bort den som att plocka fram den. Nu får det gärna bli vår!

I går var Melle med farmor och farfar på museum och hade mys medans Ludde hängde med mamma och pappa på stan. Målet för dagen var att hitta skor att ut och gå i. Och båda Gustav och jag kom hem med var sitt par. Idag gick jag premiärtur med dem, funkade hur bra som helst.

Efter inhandling av skor blev det lunch på IKEA. På kvällen fick vi finbesök av Edtih, Viola och Malvina med familjer. Trevligt trevligt!

Eftersom Gustav var en slagen hjälte idag drog kidsen och jag hem till mormor och morfar. Där hann vi även med gammelmormor en sväng.

Nu sitter Melle och Ludde i badet, jag sitter här vid datorn och den slagne ligger i soffan.

Nu ser jag fram emot Gustavs och mitt Harry Potter maraton som vi nog fortsätter med ikväll.

Det var dagens rapport till cyberspace!

Hej hej.......

Inga kommentarer: