fredag 10 december 2010

stjärtlapp, det är grejer det....

När Ludde sov så passade Melle och jag att åka pulka och stjärtlapp. Avancerade saker som man kan koppla ihop med varandra. Vi hade väldigt skoj i det fina härliga vintervädret.
Supermys!










vackert








Melle kastar snö




Melle i den fina vintersolen



Efter vårt (jag vågar knappt skriva det längre) ständiga fredagsmys med tacos så tog vi en promenad i mörkret. Gustav och jag gick. Melle och Ludde åkte pulka.
Vad gör vi här ute mamma när vi kan ligga i min nya säng, mysa och dricka välling?? Väldigt konstigt.




När vi ändå var ute så tog vi en sväng i vår lilla backe. Vad gör det att det nästan är mitt i natten?




Vår backe i mörkret



Gustav och Melle



Hej hopp





Familjen ligger och sover och jag har precis ätit nudlar. Stört. Men jag var hungrig. För en gång skull sitter jag uppe och väntar på IDOLfinalen. Tror aldrig jag har orkat vara upp och titta på den. Men nu när jag har kämpat så här länge får jag väl härda ut den lilla stund som är kvar. Jag har hela tiden hejat på Jay, han är ju fantastisk. Men ikväll var Minnah väldigt bra. Knivigt.
I morgon ska jag jobba.
Godnatt.....

Inga kommentarer: